onsdag 22 augusti 2012

Hej hej hösten

HEJ BLOGGEN!!!!
Sommarlovet är över.
Jag har haft det BRA med versaler. Jättebra. Ungefär såhär:




















Har inte saknat Umeå det minsta faktiskt, förutom alla skatter till vänner som finns här.
På tal om skatter till vänner, om ett par dagar flyttar två av mina bästisar.
Det gör så jävla ont i mitt lilla hjärta.
Trots att jag vet att det är mer än bäst för dom så får jag vara egoistisk här i cyberspace.
Jag tycker inte alls om det, för jag kommer sakna så jag går i bitar.
Det är mest det jag gör nu.
Förbereder mig för den stora flytten.
Jag vill bara spy på det hela, jag orkar inte längta och sakna hela jävla tiden.
Jag vill inte att ännu en bit som gör att jag stannar kvar i denna stad försvinner.
De här två skatterna har inte bara varit skatter och bästa vänner, de har i princip räddat livet på mig när allt varit nattsvart.
Men det är ju jag, en fis i rymden motför vad som väntar dom.
För att inte framstå som helt dum i huvudet så vill jag klargöra att jag är en stolt, glad, förväntansfull, peppad och unnig vän som är så jävla glad att det finns ett liv i södern som kommer bli bäst för dom.
MEN.
Alla vänner kan ju inte vara såna vänner.
Någon måste ju vara den som inte kan styra sina känslor och bara vill lägga sig ner i fosterställning och lipa, skrika, böna och be på flygplatsen: ÅK INTE SNÄLLA STAAAANNAAAAAAAA HÄÄÄÄÄÄR JAG ÄLSKAR JU ER..............etc, etc.
Nåväl. *tar mig samman*
Stockholm är ju bara en blinkning bort.
Om några dagar ska jag bara vara den där vännen som är glad, unnig, peppad, stolt och nyfiken.
Fram tills dess...............................*sorgsen*, *förtvivlad*, *tom*.

XOXO /okontrollerbar_27åring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar