måndag 7 november 2011

Hälsningar från helgen

I lördags smygfotade jag Ck hela kvällen.
Kan tyckas vara obehagligt, men det var det inte.
Här är en smygfotares recept!
1. Låtsas att du tar en bild på en hel grupp, utan att göra det.
Exempel: "Heeeeej, jag ska bara mingelfota lite!"

2. Fotografera under aktivitet. Dvs Ck kan inte både häva i sig rödvin och uppmärksamma att jag fotar detta samtidigt.

3. Låtsas att du tar en bild på din pojkvän. 
Personen i fråga märker ingenting, i detta fall Ck.
Hon var, som ni ser, väldigt sprudlande kvällen till ära!

4. Fota interiör. 
Ba: "ååh Jonas vilket fint kylskåp ni har, jag bara måste ta en bild".
Vattentätt.

Jag vaknade morgonen efter med hela munnen sönderfrätt av en snus jag glöm inne över natten.
Mitt straff?
MVH //Stalker

3 kommentarer:

  1. Smygfotot är den bästa formen av foto. Tack för alla tips.

    Hälsa Ck att hon är sindsygt smuk! Kan tyvärr bara säga det på danska eftersom Paradise Hotel Danmark förvridit mitt språk.

    SvaraRadera
  2. Haha, din störda stalker!

    SvaraRadera