onsdag 9 november 2011

Att slänga en utbildning i sjön

I helgen har min syster varit här.
Det har varit helt fantastiskt och jag älskar att ha henne nära. 
Något som jag skulle dokumentera - utan framgång.
Jag har gått 2 års fotografutbildning, what for?
WHAT FOOOOOOR?
Jag lyckades kapa henne på de flesta av bilderna.
Carro undrade om jag skämdes över henne, kanske rentav hatade henne?

Denna utställning heter: "Det du inte såg"
"Hej jag heter Carro och håller upp en jättefin burrito"

"Hej jag heter Carro och mys-ler vid ett ljus"

"Hej jag heter Carro och jag har världens bästa kort"

"Hej jag heter Carro och jag gillar glögg"

Det är en webb-uställning som kommer att finnas här for all eternity.
Kontakta mig för info om pris, etc.
/MVH deprimerad konstnär

Ps. BTW, mitt nya iphone-liv dödar mig. Jag blir slaktad av 12åriga slynglar i Wordfeud.
Jag hatar er, 4-ever. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar