onsdag 16 november 2011

Dagens stereotyp

Hej!
Jag är en 24årig kille som studerar Socionom på Umeå Universitet. Jag har flyttat från min lilla håla i mellansverige och tur är väl det, så man får "starta om på ny kula" så att säga.
När skoldagen är slut, åker jag hem till min lägenhet som är "spartanskt" inredd och sätter på den gamla sommarplågan Jason Mraz "I'm yours" -men som jag kan tycka, en bra låt blir aldrig inaktuell.
Jag spelar gitarr och har köpt en auktustisk som jag, när jag inte spelar "I'm yours", låter hänga på väggen över sängen så jag snabbt kan ta ner den och riva av några låtar de gånger jag har efterfest.
Jag älskar att styrketräna och slänger gärna in en löprunda någon kväll i veckan, och vad är inte bättre än att springa till lite Hoffmaestro & Chraa? Vilket jävla sväng! Vilka grabbar!
Jag brukar handla mina plagg mestadels på Carlings, jag tycker att det är skön stämning med lite "rockigare" stil.
Nu när hösten kryper närmare har jag inhandlat den gamla klassiska lite längre koftan med hög krage som man kan vika upp och gosa in sig i när kylan kommer.
När jag kommer hem från mina lektioner om etik och moral så brukar jag surfa loss med en jävla massa hårdporr.
Hej!

3 kommentarer:

  1. Jag tror att jag älskar dig? Alltså inte Jason Mraz-killen, utan dig, Jenka.

    SvaraRadera
  2. Det är mer än besvarat, 6y. Mer än besvarat.

    SvaraRadera
  3. Gu vilken 6-ig chatt detta blev

    SvaraRadera