torsdag 17 november 2011

Brukar glida runt, hänga runt, låna pengar..

...visst trodde ni att det skulle vara ett rafflande inlägg om Rebecca och Fiona?
Det ska det inte. Dock måste jag säga att låten är typ bäst.
Dock, note to self; sjung den inte högt (omedvetet) för att du är i ett flow när du springer i Mariehemsbacken. Kan framkalla obehagliga känslor hos förbipasserande.
Inlägget ska handla om teater och att skratta på fel ställen.
Vi ska nämligen på teater ikväll.
*uppspelt*
Jag hoppas dock att det inte slutar som förra gången då jag gjorde ett klassiskt "Miss Piggy"-skratt precis när scenen var slut och det var knäpptyst i lokalen.
Aldrig blir ett grisläte så förnedrande.
Jag tror att jag håller mig för skratt ikväll, just in case.

Klart slut, varulvstjut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar