torsdag 13 oktober 2011

Världens bästa kombinations-affärer

1. Hemse Krut och Pappershandel - för alla pyromaner
2. Rolands Gospel och Glas - Om du är en kristen Orrefors-fanatiker
3. Anitas Solarium och Bibliotek.
Även uthyrning av jordfräs. - "Hej jag heter Anita och jag garderar mig i entreprenörs-branchen"
4. Paraboler och Presenter - min absoluta favorit, fanns där jag bodde i Göteborg.
5. Himalaya Kött och Videofilmer - Videofilmer om kött? Styckning?
6. Betong och Leksaker - för att inte verka bög
7. Lelles Ved och Porr - om du vill mysa framför brasan
8. Vapen och Parfym - piffa upp mordet med lite Armani
9. El och Väskor - för självmordbombaren
10. Antik och Massage - när du behöver koppla av efter all vintage-shopping
11. Data och Fiske - när du vill facebooka på sjön

2 kommentarer:

  1. Dannes kyl och ljud tror jag ska finnas i à-jaur. Skrattar alltid högt när vi är på väg till fjällen

    SvaraRadera