fredag 9 september 2011

En helt vanlig tjockis

Jag har betett mig fullständigt vidrigt ikväll.
Jag skäms och känner mig smutsig.
Jag och Jens köpte pizza på Robertos, jag äter väldigt sällan pizza och kände mig väldigt crazy och förväntansfull.
Sen hips vips så ligger jag i soffan med ett typ av ryggskott fast i magen, där min egen och lite av Jens lila italienska läckerhet ligger och myser.
Jag somnade av smärtor när det kändes som att jag skulle sprängas innifrån och vaknade 1 timme senare för att begrunda mina fruktansvärda handlingar.
Vart slutar sunda Jenny - version 2011, och vart börjar den eviga tjockisen alá 120 kilo som jag trodde jag lämnat år 2004?
Jag kunde ha dött ikväll av mina egna spyor.
OVÄRDIG FREDAG HEJ HEJ!
Nu ska jag äta mer, så om jag inte hör av mig inom 3 år är det förmodligen för att jag har vuxit fast i sängen.
Hjälp mig gärna ut med en lyftkran så jag får se dagens ljus en sista gång, tack på förhand.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar