torsdag 7 juli 2011

min helg i Göteborg, del 1

Så, ni alla nyfikna bloggläsare, nu ska jag redogöra om min göteborgsvistelse i allra minsta detalj.
NOT!!!!!
Men jag ska faktiskt skriva om några roliga utdrag av min semestah.
Det har hänt så jävla mycket i Göteborg i helgen.
Det har medfört att det har varit fullt på varenda uteservering, kö in till barerna och allmänt kaos.
Vilket också har medfört att min jakt på fylla blivit kostant.
Tänk att vi t.o.m åkte dyr taxiresa till en klubb i skogen där medelåldern var 12 och alla såg ut som likadana kopior av varandra, och dessa varann var Monki-tjejer deluxe.
Vi var helt fel.
Helt fel.
Men vi försökte smälta in och efter att Kaisa varit med om en omtumlande penis-händelse när hon skulle kissa så försökte vi fly till "dansgolvet" (dvs en lerhög)
Och där stod vi, till detta oändliga elektro-beat.
Kaisa tittar förvirrat ut över alla barn.
Jag och Ida gör ett tappert försök att dansa men efter 10 sekunder av världens töntigaste dans inser vi alla samma sak.
Vi är för gamla, tråkiga och ocoola.
Helt fel.
Googles bilder på hipsters:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar