fredag 22 februari 2013

Fredagsmys?

Min fredag, liverapport:

05.10 Vaknar kallsvettig ur en mardröm, vilket aldrig händer pga jag är en mycket fridfull sovare. Drömmen innehöll barn som jag älskar som dog i mina armar och allt var mitt fel. Alla förstår ju att dagen inte skulle bli en dans på rosor.

06.00 Vattnar och omdirigerar mina blommor. Det börjar se ut som ett växthus och det oroar mig. Jag är nära att förvandlas till en catlady fast utan allt kul.

06.15 Gör några armhävningar. Hade ändå inget annat att göra och en hatar ju att torr-duscha.

06.30 Tar en dusch. Vill inte lukta usch.

07.00 Intar soff-läge. Finslipar hemtentan. En är ju aldrig så skärpt som tidigt på morgonen.

07.30 Försöker sova men ser bara barnet framför mig.

07.32 Gråter en skvätt pga drömmen och inser att jag aldrig kan bli den avslappnade förälder jag föreställt mig då tanken på att all skit kan hända små barn gör att jag vill stänga in dom i en källare tills dom är gamla nog att typ inte springa över en väg. Kanske skippar föräldraskapet överhuvudtaget, VAD SOM HELST KAN JU FÖR FAN HÄNDA

07.34 Tar en bild på när jag gråter. Man får inte missa ett tillfälle att lägga upp nått på instagram!!

07.40 Ser vampyr-serier. Vill så himla gärna bli en vampyr.

07.41 Inser att det är omöjligt.

07.45 Fastnar med foten i ett garnnystan när jag ska gå på toaletten.

Har stora förhoppningar om denna dag. Så rafflande.

1 kommentar: