tisdag 22 januari 2013

Skämmes

Ja en får ju skämmas.
Dock känner jag att jag bara är en i mängden, jag känner att bloggvärlden och dess små bloggliv håller sakta på att dö ut, och jag ska dö med dom jävlarna.
När döden kommer att infinna sig kan jag inte säga säkert, men jag ska avsluta med flaggan i topp.

Låt oss börja med en liten lista av världens mest värdelösa grönsaker:

4. Haricoverts
Vem fan kom på att det var ätbart?
Sladdrigt, smaklöst och helt värdelöst.
Jag vet inte en maträtt där haricoverts passar in, än mindre har en väsentlig roll.
Ingen grönsak med huvudrolls-potential.
Och är det verkligen någon idé att äta nått som ingen jävel kan stava till?

2 kommentarer:

  1. Jag äter gärna Harry kuvert. Med en klick smör eller salt och citron. Har precis köpt ett kilo för att testa dem med sesamolja till. Mums till Harry k säger jag!

    SvaraRadera
  2. Haha åååååååhhh Elin. Harry K har ett språkrör, me likey. Inte grönsaken då, men din roll i dennes existens.

    SvaraRadera