tisdag 23 oktober 2012

Vardagen i en bloggvärld

HEJ JAG BARA ÄLSKAR ATT SITTA I MITT FÖRKLÄDE OCH BARA MYYYYSA IN MIG BLAND FINA DUKAR, VINTAGEBURKAR OCH HEMBAKTA SKORPOR ALLT GÅR SÅ HIMLA BRA FÖR MIG OCH LIVET ÄR PRECIS SOM JAG TRODDE ATT DET SKULLE VARA, JAG STÅR OCH TAR HAAAAND OM MIGSJÄLV OCH KOKAR SYLT OCH BRYR MIG OM ANDRA MÄNNISKOR OCH TAR LÅNGA PROMENADER, JAG KAN LÄSA EN BOK EN HEL DAG OCH DRICKA TE (SOM JAG GJORT SJÄLV AV TORKAT BARR FRÅN MITT EGET TRÄD PÅ GÅRDEN) OCH JAG BAJSAR NER MIG FÖR ATT JAG ÄR SÅ HIMLA PRÄKTIG OCH LYCKAD HEJDÅ NU SKA JAG SÄTTA MIG OCH STICKA EN KOFTA OCH NJUTA ÖVER DETTA FANTASTISKA LIV.

Förutom att jag håller på att spy över dessa bloggfilter som gemene blogghen lägger över sitt liv så sitter jag just nu under en pläd som luktar unket underliv och googlar "dåliga frisyrer" så att jag kan identifiera mig i någon/något under denna process från kort till långt hår.
Livet på 90654 är smärtsamt rafflande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar