måndag 23 januari 2012

Dagens provokation

Jackass.
Kan tyckas out of time, men jag som innehar alla kanaler vet att konceptet lever.
Dock kan det vara vilket underhållningsprogram som helst med idiotiska män som gör värdelösa saker och tar upp tid i tv-rutan.
Män som tar sig friheten att vara hur helst de behagar men mest ska det innehålla förnedring och äckleri.
Alla dessa män med humorprogram.
Alla dessa män.
Jag undrar hur mottagandet blivit om det skulle vara ett gäng tjejer som sprang runt nakna på stan i jätteblöjor, bajsade på varann och häftade fast varandras blygdläppar i diverse ting.
Så sjuk som den här världen är så skulle det väl anses som sexigt och göras en massa jävla porr om det.
Steve-O, ta din äckliga pung och försvinn från min tv-ruta.

2 kommentarer:

  1. Alltså Steve-o.
    Jag ska fan också tattuera in en bild på mig själv på ryggen som han.
    Undra hur coolt det skulle uppfattas.
    UÄCK

    SvaraRadera