onsdag 7 december 2011

Jag...har...inget...liv

Detta är mitt liv just nu:

Os frontale - pannbenet
Os parientale - hjässbenet
Os occipitale - nackbenet
Os sphenoidale - kilbenet
Os temporale - tinningbenet
Os nasale - näsbenet
Os sygomaticum - kindbenet
Maxilla - överkäksbenet
Mandubila - underkäksbenet
+ 197 ben till......
+ muskler. Jag hatar muskler.
Jag älskar dom när jag springer eller cyklar men jag hatar att lära mig vad alla jävla muskler heter på latin. Om jag inte får användning av det i mitt framtida yrke kommer jag go bananas, 4 real.
KULA
BULLE
FISSE
KOOOOOORV

Inte nog med att jag inte minns allting direkt som vissa andra lyckostar så ska jag operera mig mitt i den värsta kursen på alla tre år, vilket gör att jag tappar ett par veckors intensivt nötande.
Kanske ska se det som ett inlärningstillfälle?
Kanske kan be min läkare förhöra mig innan/efter operation?
Eller varför inte göra en vaken operation så han kan berätta för mig exakt vilka ben han ser och vilka muskler han skär igenom? På latin alltså...
*blir galen*

Nej, nu ska jag drömma mig bort om den dagen jag klarar tentan (siktar på 2014).
Den dagen ska jag köpa en charterresa med sms-lån och dricka mojitos tills jag storknar.
Eller gå på Ica och köpa en kexchoklad.
Tror att det sistnämnda alternativet är mest troligt då jag helst inte vill hamna i "Lyxfällan" på bästa sändningstid.
Jag avslutar detta blogginlägg med en bild som livar upp min annars så trista tillvaro för tillfället:
Frankrike, 2008
En kärlekens kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar