torsdag 15 december 2011

dag vem fan vet?

Jag drömmer om återkomsten av mitt socialt liv.
Jag bygger upp olika scener om min framtida vardag:
kanske låter jag spontaniteten flöda och åker och överraskar en vän, kanske sätter jag mig på Lottas en grå vardagkväll i goda vänners lag, kanske flanerar jag på stan i jättesnygga kläder som en slags comeback to society.....kanske?
Men essensen av min tristess av att ha husarrest är att jag ska bli mer spontan.
Jag tänker: operationen som fick mig att bli lite mer crazy.
MEN
hur ska man mäkta med att vara spontan när man ska:
1. plugga
2. laga mat
3. träna
4. plugga
5. tvätta
6. städa
7. etc etc etc etc
FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Typ såhär kommer jag känna mig när allting återgår till det normala:
Sökord: girl in city

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar