måndag 12 december 2011

Dag 4, del 3

Ja hej vad det sprudlar ur blogg-nerven!
Jag lever väldigt ovärdigt.
T.ex. får jag inte duscha (vilket betyder att jag luktar äckligt gammal sår) och jag måste ta sprutor i mitt eget lår.
Jag vill lägga upp lite bilder men jag tror att min gräns går ungefär här.
JA, jag har en gräns.
Det är inte sunt att ligga i samma position med dålig tv och bara låta tankarna snurra.
Kan bidra till livskris etc.
Plus att jag har insett att jag hatar att se livesändningar när man befinner sig på livets botten.
Det får ens liv att kännas ännu mer värdelöst att se en gala eller fotbollsmatch när man vet att det händer exakt samtidigt som jag ligger och samlar sårvätska som en gammal lodis.
Jag får inte skratta heller.
Bara det är ju ett skämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar