onsdag 30 november 2011

Jag + The Boss = TRUE

Tyvärr Piteå Dansar Och Ler.
I år kommer jag inte kunna närvara, jag ska nämligen se Bruce på Ullevi.
Det var ett svårt beslut, men tillslut valde jag The Boss.
*ironisk*
Allvarligt talat, det hände nått sjukt.
3 minuter efter biljettsläpp hade jag fyra sittplatser på bästa plats.
Någonstans känns det helt jävla overkligt, eftersom tiden innan och efter har det varit helt omöjligt att komma nära biljetter. 
Internet släppte förbi mig i kaoset under 2 sekunder.
Internet, jag är dig evigt tacksam.

Ps. Jag kommer bära mitt headband på konserten. Det kallas kotym. Kolla bara, alla har det. Bruce, jag, innebandytjejer etc. Ds.

2 kommentarer:

  1. Ja, alla har det! Helt normalt.

    SvaraRadera
  2. Man bli bara så glad när man plöjer igenom någon pålitlig människas blogroll och så är det här bland det första man ser! Jag har faktiskt inte valt huvudbonad än men det är klart att det är bland det viktigaste!

    SvaraRadera