fredag 7 oktober 2011

Fredag, del 4

Sitter i en lägenhet som har rämnat från grunden, inte bara för att dom renoverar våra avlopp, utan det verkar som att familjen Nilsson/Boman rämnar i takt med kaklet.
Vi har tappat allt.
Kläder och grus på golvet, grejer överallt, obäddad säng, matrester, etc etc.
Någonstans där vi tvingades duscha i en barack ute på gården tappade vi all livslust och gick all in, to the world of filth. Ingen idé liksom.
Så hade jag bestämt mig för att träna idag, fast jag hade så mycket att göra.
Mest för att jag får duscha på IKSU och inte i en trälåda med diverse odjur.
Så börjar det spöregna.
Där föll min annars så spännande dag (ironi).
Så nu sitter jag här i mina spinnningbyxor med inbyggd blöja och känner att värdigheten börjar rinna ifrån mig. Än en gång.

Ps. Jag har en egen teori angående den s.k "spinningbrallan". Det sägs att blöjan är till för att inte få fitt-skavis, men jag tror att den är till som uppsamlare av rövsvett ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar