fredag 12 augusti 2011

mitt livs ovärdigaste ögonblick, del 11

Rennes, Frankrike.
Jag hade just börjat dricka alkohol.
Efter spelningen så sa mina övervakare; nu är det bra, nu räcker det för ikväll.
Men jag sprang lite snabbare till förfesten och svepte i mig fyra drikar, blandade i Syd-Europeiskt vis = 1 del sprit 1 del annat.
15 minuter senare hör Maria; "One in your band is puking in the zink"
Ellen släpar mig till toaletten, håller mitt hår.
Kommer ut. Känner mig fräsch.
Känner också att jag behöver spotta så jag hittar något som ser lämligt ut, jag ser dock inte att det är en överfull askkopp.
Hela mitt ansikte blev en ett kol-mayhem, till och med mina ögonvitor var grå.
Den här bilden är tagen någonstans mittemellan spya och gammal aska.
Värdighet!

3 kommentarer:

  1. Åh, ljuva minnen! Kan ha varit en av mina bästa fester!

    SvaraRadera
  2. Ja du festade till, vände t o m jackan ut och in.

    SvaraRadera
  3. Haha, jag ville ha en bild på jack-vändningen, men jag hittade ingen!

    SvaraRadera