tisdag 23 augusti 2011

Hej vanföreställning!

Mina topp 3 vanföreställningar om en karriär jag är helt övertygad jag skulle kunna ha:

1. Hockeyspelare. Jag tror jag skulle vara extremt explosiv och farlig.
Den absolut största vanföreställningen.
2. Sportkommentator. Har en seriös övertygelse om att jag skulle vara sjukt bra. Kvick och krydda det annars så tråkiga snacket med lite humor.
3. Golfproffs. Eftersom jag alltid slår för hårt när jag spelar minigolf så tror jag automatiskt att golf är en sport där jag skulle vara väldigt framgångsrik.

Analys: Sök hjälp.

2 kommentarer:

  1. Ursäkta om jag kommer in och stör, men jag tror - i egenskap av höckeyexpert då alltså - att du hade varit en helt fantastisk hockeyspelare. Du hade varit helt vansinnig på is.

    SvaraRadera
  2. jag tycker du ska satsa på alla dessa yrken! heja!

    /elina

    SvaraRadera