måndag 29 augusti 2011

dagens antiklimax

Det som inte får hända, har hänt.
Patti Smith har varit på "partaj" hos Tomas Ledin!!!!!!!!!!
Jag spyr i min egen mun samtidigt som jag bajsar ner mig långsamt.

Men, den största frågan är; Min syster Carro jobbar i samma hus som Tomas Ledin, har hon sett Patti? Har hon t.o.m sett Patti tillsammans med Ledin, nynnandes på "inatt är jag din"?
Han brukar nämligen nynna helt utan skam hela vanliga dagar, varför skulle han inte nynna med Patti vid sin sida?
ÅH gud, vill försvinna från jordens yta.
Kära Patti.
Jag vet att du är punk men kan du SNÄLLA börja googla vem du ska på fest hos?
Det här får inte hända.
Du är SÅ inte värd detta, Tomas.
*dör långsamt med huvudet i ugnen*

1 kommentar:

  1. Men det var ju på polarprisfesten!! Ledin råkade vara där. Men det mest ovärdiga av allt var att Victoria och Daniel fick sitta bredvid henne under prisceremonin!!!!!!!

    SvaraRadera