torsdag 7 juli 2011


Min midsommar i Luleå som blev helt fantastisk faktiskt.
Vi började med att åka på utflykt i spöregnet:

Sen fick vi besök av en liten parvel:

Fina vänner:


Såklart en kubbturnering:

Kubbturneringen slutade med att jag låg i gräset och grät medans hanna desperat och hopplöst stod på knä vid ladan och bankade sin hand..."neeeej.....neeeeeej.."
Sen kröp hon till mig där jag låg i mina tårar och så grät vi ihop.
Ingen annan verkade förstå den hårda förlusten.
Jag skyller helt och fullt med att den utdragna turneringen hade fått mig och Hanna lite för fulla.
Vi återhämtade oss och körde limbo och dans istället för att ligga och böla för att vi missade fem pinnar på kungen och inte fick kamma hem vinsten.
*fortfarande bitter*


1 kommentar:

  1. i denna vm-förlustens stund kan jag inte annat än minnas tillbaka till den sorg och förargelseväckande beteende som sprang ur missen på kungen med fem pinnar.
    life zux
    //fortfarande_bitter_kubbturnering_midsommar2011_toomuchtörley_hanna

    SvaraRadera