torsdag 7 juli 2011

dagens frågeformulär

Jag rippar Elin, och kör en gammalt hederligt frågeformulär:
Favorit:
Låt: Går det ens att svara på? EN favoritlåt? GOTTA BE KIDDING ME!
Sak att göra: Åka på en riktigt bra turné. Lyssna på skämslåtar och självömka. Hänga med Jens - ja det är sjukt kul. Vet ingen jag har så roligt med. Han är inte bara göllig, han är rolig också. Vi brukar hitta på massa upptåg!
Sport: Hockey & fotboll.
Kläder: Goth, baby
Film: Alltid - Dum & Dummare. Just nu - En kvinnas doft
Serie: Sopranos, Six Feet Under, The Wire och en massa skäms-serier
Har du någonsin:
Gråtit över en pojke: Men jaaa
Gråtit över en flicka: Självklart. Annars har man ju inga riktiga vänner.
Ljugit för någon: Ja, men bara vita lögner i ungdomen
Varit i slagsmål: Nej, men velat. Räknas det? Tror dock jag har en jävla bra högerkrok.
Blivit arresterad: Ja

Antal:
Gånger du varit kär: 2 gånger om ungdomskärlek under 18 år räknas
Gånger ditt hjärta brustit: Vet inte om jag kan skriva under som i olycklig-kärlek-han-lämnade-mig-jag-är-förkrossad-hjärtat-är-krossat-vis. Men en annan sorts kross kanske, en mer brutal och utdragen kross. Plus min ungdomskärlek, men jag anser att allt under vuxen ålder är på låtsas.
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag är snäll. Dock har jag nog krossat ett, men det var lite mer av överlevnadsinstinkt och självbevarelsedrift.
Tjejer du kysst: Hade en period då jag skulle hångla med mina vänner. Och en av dom blev det riktigt rajtan-tajtan hångel mot en vägg. Men det gick över när fyllan avtog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar